• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا فردا ۲۰ اسفند آغاز می‌شود

  • کد خبر : 2856
  • 19 اسفند 1399 - 9:46
ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا فردا ۲۰ اسفند آغاز می‌شود
سیناخبر-فرماندار شهرستان شهرضا گفت: ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به سه روش غیر حضوری از فردا ۲۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش سیناخبر ناصر اسدی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران تصریح کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اسدی بیان داشت: ۱۰۶شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و ۱۱۶ شعبه برای انتخابات شورای شهر و روستا و تیره‌های عشایری در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از فردا به مدت ۷ روزادامه دارد و به سه روش غیر حضوری اپلیکیشن موبایل، کامپیوتر و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود.

فرماندار شهرضا گفت: شرایط لازم برای ثبت نام در انتخابات برای شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت مدرک تحصیلی فوق دیپلم و برای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر مدرک تحصیلی لیسانس، التزام به اسلام، سلامت کامل از همه لحاظ و حداقل سن ۲۵ سال تمام می باشد.

اسدی تصریح کرد: ثبت‌نام کنندگان پس از دریافت کد رهگیری، کد خود را برای بازبینی و ثبت نام نهایی به فرمانداری تحویل می دهند و ثبت نام هر روز از ۸ صبح تا ۶ عصر ادامه دارد. وی افزود: تشکیل شورای شهر به معنی واگذاری امور به مردم و اجرای برنامه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و فعالیت های حوزه شهری و ساخت و سازهای شهری توسط خود مردم و بر اساس خواسته ها و نظرات ایشان است.

فرماندار شهرضا گفت: از همه افرادی که در زمینه‌های مختلف دارای توانمندی هستند دعوت می کنیم برای عمران و آبادانی شهر در این انتخابات ثبت نام کرده و به برگزاری باشکوه تر انتخابات کمک کنند.

اسدی تصریح کرد: ۱۰ حزب در شهرضا وجود دارد که وظیفه برگزارکنندگان انتخابات این است که همه احزاب کاندیدای خود را در انتخابات ببینند.

وی افزود: برگزاری الکترونیکی انتخابات هنوز قطعی نیست و در صورت برگزاری الکترونیکی فقط در مراکز استانها اخذ رأی به صورت الکترونیکی انجام می شود.

فرماندار شهرضا گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۳ روستا، ۲ شهر و ۶ تیره عشایری شهرستان شهرضا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

اسدی افزود: برای کاهش آمار جمعیت برگزارکنندگان انتخابات، معتمدان هیأت های اجرایی هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شورا یکی هستند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.